+45 26 84 21 20

Kunder & Cases

Kunder & Cases siden her, er vi særlig stolte af. Vi har i mere end 15 år specialiceret os i at udvikle medarbejdere i organisationer på tværs af brancher.

Ved hjælp af NLP træningsmetoder sammenholdt med Coaching og Virksomhedstilpasset kurser inspirerer og udfordrer vi deltagerne til at træde ud af deres komfort zone. Tempoet tilpasses den enkelte, dette bidrager meget til de gode resultater.
Dette har vi mange gode eksempler på, både hvad gælder Kunder & Cases.

Nedenfor har vi illustreret nogle af vores større Kunder & Cases fra Storbritannien, Benelux landene, Norge, Sverige og Danmark indenfor Retail-, MedTech-, hotel- og servicebranchen. 

Kunder

Abbott Coronary & Absorb
Abbott EndoVascular
Abbott Marketing UK & Brussels
Abbott Vascular Structural Heart
Amesto Danmark
Amesto Sverige
Arbetslivsresurs Uppsala
Argon Medical Devices
Best Western
Burger King Copenhagen Airport
Comwell Middelfart
ConferenceCare
Coop Kvickly
Cooper Surgical
DMC Denmark
DMC Norway
Edwards LifeScience
Ejerforeningen Brøndbyvestervej
Euler Hermes

First Hotels
Gavnø Slot
GS1 Denmark
HelpaHead
Hindsgavl Castle
HMSHost Denmark
Katsorsaavik Nuuk
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Københavns Kommune
Københavns Kulturcenter
L’Oreal Professionel
Mentorforeningen Middelfart
Middelfart Kommune
Mødrehjælpen (NGO)
Nationalmuseet
Nordic Insurance Software
Næstved Turisme A/S
Odense Kommune

PBN Medicals
Q8 Denmark A/S
Rigshospitalet
Roskilde Tekniske Skole
Severin Kursuscenter
Scleroseforeningen (NGO)
Sportmaster
Starbucks Copenhagen Airport
Statens Teaterskole
Strøm Store Hellerup
Top Danmark Forsikring
Trio Arkitekter A/S
Uppsala Kommun
Vejle Kommune
Velux
Vestas Wind System A/S
Århus Vand

Referencer

Reference Mette Fisker

Direktøren om
MERSALG & OPSALG

reference paul hodge

Divisionschefen om
ADVANCERET SALGSPERFORMANCE

reference Martin Townsend

Regionschefen om
PRÆSENTATIONSTEKNIK

Reference camilla kørvel

Foundraiseren & Supervisoren om
PERSONLIG COACHING

reference thomas Monby

Divisions Manager om
SALG- & UDVIKLINGSFORLØB

reference Jacob steffensen

Afdelingslederen om
FORSKELLIGE VERDENER

Reference Jacob Lyngsøe

Krydstogtsspecialisten om
SAMARBEJDE & PRÆSENTATION

Reference Martin Drescher

CEO om
LEDER- & MEDARBEJDER UDVIKLING

Cases

Coaching og Lederudvikling, MedTech Industri

2013 – 2020:   København, Stockholm, London, Birmingham, Bruxelles & Zurich

Vi arbejder direkte med chefer, ledelse og team for at avancere tilgangen til den aktuelle situation der ønskes styrket/forbedret.

Ved at øge forventningerne til teamet personlige præstationer og fokusere på, at en præsentation er en af de mest effektive og kraftfulde måder at påvirke kunder og salg på, understøtter vi holdene for at fremme deres præstationsevner. Resultatet er mere fokus på KVALITET og mindre på KVANTITET, som også frigiver mere tid til, at de enkelte medarbejdere kan arbejde målrettet på deres personlige udvikling.

Vi bruger aktuelle kunde cases der relaterer til deltagernes faktiske situation.

Reference fra Division Manager Thomas Monby, MedTech Industri

“In my search for external inspiration and input, I found ArenaPlus as a good opportunity to contribute with team building in a new and different way. The business coaching for the team members has worked really well, as it has covered both professional and private areas. This has resulted in an improvement in team performance and supported my management initiatives. Through ArenaPlus we have gained a more homorganic team where work/life balance has been taking into consideration and at the same time contribute positively to the revenue for our business. ArenaPlus has been an important building-block.”

Reference fra Division Manager Paul Hodge - MedTech Industri

“Arenaplus approach is different to any other training company I have dealt with so far: they invest the time to sit with me and tailor a training programme to suit my business needs, rather than try to fit my business needs into a predefined training programme (which had been my previous experience).
The PLUS profiles training is highly focused and simple enough to be understood instantly by the team in which to better communicate with our customers and to understand their needs. The training is powerful enough for the team to apply the concepts to their business, and to generate immediate results.
They walks the talk and practices what they preaches. The way they engages with us is the way we learn to engage with our customers. I have had the pleasure of working with Arenaplus since 2013 and I highly recommend them”.

Kick Off, Krydstogt Industri

2015 – 2018:  Bergen

I samarbejde med Cruise Insider Specialist Jacob Lyngsøe vi har tre år i træk stået i spidsen for et intens træning- og workshop for Cruise Hospitality Guides med fokus på:

Kunde Service – Oplevelsesøkonomi – Turnaround Dynamik – Kunde profiler – Kommunikation.

En dag med mange praktiske øvelser og tests baseret på succesfulde teknikker omkring den ekstraordinære serviceoplevelse for cruise gæster.

Workshoppener blevet godt modtaget og feedback har vist, at cruise hospitality guiderne ikke blot har leveret det forventede standard niveau, men faktisk er blevet rated bedre end de øvrige Scandinaviske lande.

Reference fra CEO Jakob Lyngsøe - Cruise Hospitality Industri

“I was co-presenting with Linda at a customer service workshop and not even a part of the target audience – yet I still found myself getting caught up in Linda’s performance. Authoritative presence, yet disarmingly entertaining. Very good at working extemporaneously off the input of attendees, encouraging feedback and nimbly adjusting to the energy level of the crowd. And her message of the four-pronged people typology was on point, enlightening and memorable. Highly recommended”.

samarbejde rigshospitalet serviceafd

Service Træning, Hospital Industri

2012 & 2014:  København

40 nøglemedarbejdere fra Rigshospitalets Serviceafdeling gennemførte et forløb på 6 dage hvor fokus var på kommunikation, service og samarbejde. Målet var at skabe en fælles serviceoplevelse for brugerne af Rigshospitalets ikke-kliniske afdelinger.

Som altid gennemførte vi inden kursusstart individuelle samtaler med de nærmeste ledere for alle afdelinger. Dels for at få et indblik i de daglige udfordringer, men også for at få et indblik i medarbejderstaben, set med lederens øjne.

I løbet af kurset lykkedes det os sammen med deltagerne at øge bevidstheden om hvor vigtigt deres kontakt med omgivelserne er, både internt og eksternt i virksomheden – uanset afdeling og jobfunktion.

Reference fra Funktionschef Lars Kristiansen - Service Industri

Mulighedernes Arena har netop gennemført kurset Vores arbejde Andres trivsel for 40 medarbejdre i Rigshospitalets Service Afdeling.
Kurset har givet deltagerne kendskab til sig selv i forhold til type, kommunikationsfærdigheder, kropssprog og har givet os mange nyttige værktøjer.
ALLE har været yderst tilfredse med kurset og vi har virkelig fået noget med i rygsækken. Linda og Caj optræder engageret og er yderst kompetente som undervisere. Vi glæder os allerede til næste gang”.

salgskursus HMS CPH airport

Mersalg & Opsalg, Retail Industri

2009 – 2012:  København

Virksomhedstilpasset kursus i Kommunikations- & Salg for 130 medarbejdere i Københavns Lufthavn (bl.a. Starbucks & Burger King).

Virksomheden HMS Host Denmark har ca. 1 minut til at gennemføre en personlig ekspedition. Her skal de dels skabe en bedre personlig kontakt, for at sikre at kunden vender tilbage og sikre et mersalg hver gang, på trods af en i forvejen stresset ekspedition.

Resultatet blev, et anderledes syn på håndtering af den hurtige kunde – til både virksomheden og kundens fordel.

Salget steg med mere end 5% pr. gæst i forhold til den tilsvarende periode året før.

Reference fra General Manager Martin Drescher - Retail Industri

Salget er steget med mere end 5% pr. gæst i forhold til den tilsvarende periode sidste år. For HMS Host Denmark betyder det, at uanset hvilke tiltag man har foretaget for, at skaffe gæster i butikken, så er salget sikret i det øjeblik gæsten beslutter sig for at købe”, udtaler General Manager Martin Drescher fra HMS Host Denmark og takker i øvrigt Mulighedernes Arena for hjælpen.




 HMS Host Denmark driver bl.a. Starbucks, Burger King, The Bar & Grab & Go i Københavns Lufthavn.
Arenaplus gennemfører i øjeblikket virksomhedstilpasset salgstræning for virksomhedens 130 medarbejdere i Københavns Lufthavn. Træningen startede i januar 2012 og har allerede vist rigtig gode resultater.

Virksomheden har gennem flere år valgt  Arenaplus som kursusleverandør“.

kommunikationskursus Rigshospitalet serviceafd

EU Projekt Kommuner

2004 & 2006:  Middelfart, Ejby & Nørre Aaby

600 deltagere fra 80 virksomheder og 3 kommuner deltog på en 6-dages uddannelse i Kompetenceudviking, med støtte fra den Europædiske Social Fond.

Det overordnede mål var at udvikle den enkelte medarbejders funktionelle kompetence og identitet med det formål at fastholde personen på arbejdsmarkedet og øge muligheden for onboarding.

Projektets hovedmålgruppe: Ansatte med ingen eller kortvarig uddannelse primært inden for handel, service- og turisme.

Undervisningen indeholdt både teori og praktiske øvelser, hvor bl.a. kommunikation, salg og præsentationsteknik var i særlig fokus.

Tribe Academy, Hotel Industri

2016 – 2017:   København & Göteborg

Skræddersyet udviklingsprogram for 12 hoteldirektører fra hele Norden med fokus på PERSON PROFILER, LEDERSTILE & PRÆSENTATIONSTEKNIK.
Målet var at give hoteldirektører værktøjer til at udvikle deres kommunikationsevner og deres lederegenskaber. Ydermere styrke deres samarbejdsevner med brug af PLUS PROFILER.

Resultatet blev at hoteldirektørerne fik indblik i vigtigheden af det stærke budskab i en god præsentation. Dette havde også positiv indflydelse på samarbejdet og var med at forbedre arbejdsstyring.

Læs flere REFERENCER