+45 26 84 21 20

    • Dansk
    • English
    • Swedish

Succesen for vores forretning er bygget på at identificere den enkeltes færdigheder og kombinere dette med deres personlige mål – og endnu vigtigere koble virksomhedens mål på i processen.
Skræddersyet kurser og workshops sikrer høj ydeevne for vores kunder.

Vores fokus er især på PROFILER I SALG-TEAMS-LEDELSE, LEDERUDVIKLING, KONFLIKTHÅNDTERING & COACHING.

Feedback fra vores kunder viser, at vi lykkes med at skabe uddannelses- og udviklingsprogrammer der passer til den enkelte og også imødekommer virksomhedens behov for vækst.

Få større succes med din kommunikation

For at kunne forstå dem vi kommunikere med (og deres behov) skal vi kende mere til deres adfærd.

Ved at udstyre deltagerne med et fælles sprog, udvider vi deres bevidsthed. Dette giver en mere effektiv kommunikation og større forståelse for at se muligheder og begrænsninger.

Det giver også en god indsigt i hvilke kanaler der er mest effektive, når vi kommunikere – også hvordan vi arbejder bevidst for at forstærke interaktionen.
Vi får ligeledes for bedre kundskab om hvordan vi skal tilpasse vores egne kommunikation for at imødekomme andre.

Vi har arbejder bl.a. med nedenstående modeller:

– Forskellige verdener
– Kropssprog, det talte ord og det skrevne ord
– Neutrale og ledende spørgsmål
– Envejs- & tovejs kommunikation

Ledelsesudvikling

Når du kan lede dig selv, kan du også lede andre!

Der er mange forskellige faktorer, der kan være medvirkende til at ”vælte” lederens dag.
Ved at arbejde struktureret og ud fra en langsigtet plan vil lederen arbejde proaktivt og se problemerne, før de opstår, hvilket jo er lederens primære opgave.

Mange ledere kan have en tendens til at gå for meget i detaljer og derved ubevidst fjerne sig fra lederrollen. Dette skaber ofte frustrationer og koster organisation mange ressourcer.

Som leder skal du uddelegere for at tilføre ansvarsfølelse hos medarbejderne. Det resulterer i mere selvtillid hos medarbejderne og større tillid til organisationen.

Omgivelserne præger vores hverdag. Når lederen arbejde bevidst med struktur og effektivitet er det lettere at realisere alle mål.

Effektiv Konflikthåndtering

Konflikt, et møde mellem uoverensstemmelse?

Konflikter påvirker det daglige arbejde og flytter fokus fra mål og visioner.Din interesse for at lytte eller fremføre dine synspunkter, kan være meget afgørende for hvordan du håndterer konflikter. Ved at reducere misforståelser, reduceres risikoen for konflikt.

Du får et overordnet billede af hvad en konflikt er, hvad det betyder for dig og dine omgivelser. Dette giver overskud til at fokusere på dit arbejde og nå dine mål uden forhindringer.

Med hjælp af bl.a. Transaktions-Analysen og Forskellige Verdener får du nye vinkler til emnet. Du får et godt teoretisk indblik i forskellige samtaleteknikker. De praktiske øvelser, tager udgangspunkt i dit daglige virke.

Vores metoder lære dig både at håndtere og løse konflikter.

Præsentationsteknik med efterklang

Det er ikke hvad du siger som er vigtigt, det er hvad folk husker!

Præsentationsteknik kan åbne for fantastiske muligheder for at blive hørt, og for at aflevere budskabet kort og præcist.

Når du har de rigtige værktøjer, tør du flytte dine grænser yderligere og vil opdage nye sider af dine kompetencer.

Vi øger forventningerne til den personlige ydeevne og fokuserer på præsentationen som en effektiv og unik mulighed for at påvirke dine tilhører.

Vi fokuserer på din bevidsthed om forberedelsesprocessen og hvor meget det kan påvirke resultatet. Din interesse og nysgerrighed øges og dine personlige præstationsevner vil blive markant forbedret.
Vi anvender 80/20 reglen i forberedelsesprocessen, da vi kan vise resultater der bekræfter denne regel.

Din eventelle uro og usikkerheden ved at tale foran andre forsvinder og du flytte dine grænser på behagelig måde.

Øget Salg

Vi laver forretninger med dem vi kan lide!

I salget er der flere faktorer som er med til at påvirke resultatet. Det er bl.a. vigtigt at få opbygget tillid som vi kan bygge videre på.

Identitet
Den rolle som vi påtager os i salget, bevidst eller ubevidst (ordremodtager, sælger, informator, specialist etc.).

Psykologi
Hvordan vi påvirker andre, med vores egen personlighed?
Hvordan kan vi sikre, at andre føler sig trygge og trives i vores nærhed?
Hvordan møder vi de forskellige person profiler, på en måde så vi får et godt resultat?

Teknikken
Salgsteknikken er den samme, uanset om der tale om en ydelse eller et produkt.

Ved at være bevidst om måden vi agerer på i en aktuel situation, skaber vi automatisk mere tryghed i salgsprocessen.
Ved at kende og forstå kundens situation og behov opnår vi det bedste resultat.

Feedback fra kunder og klienter

The training sessions planned and executed by Arenaplus has been refreshingly different to those I’ve taken part in before. Arenaplus manage to discover what is preventing a situation from moving forward and stimulate individuals to not only see the issue but also work out the solution.
The training and guidance has ensured that my presentations now are second to none. I now know how to really capture and engage with my audience. This has made me much more effective in my role and allowed me to confidently present to very large audiences and receive excellent feedback afterwards.
– Regional Manager Martin Townsend, Medical Industry

Mit Team har netop afholdt en workshop, hvor Linda fuldt ud levede op til mine forventninger. Hun gjorde det ved at afdække mit behov og udfordre mig som leder og sende spørgsmål til mine medarbejdere. På selve dagen brugte hun sine faglige og menneskelige kompetencer, på en engagerende og respektfuld måde, med humor og energi. Linda gør, det hun siger hun gør, vi er top motiveret og jeg ser frem til at fortælle hende om vores resultat.
– Direktør Mette Fisker, Møde Industrien

In my search for external inspiration and input, I found ArenaPlus as a good opportunity to contribute with team building in a new and different way. The business coaching for the team members has worked really well, as it has covered both professional and private areas. This has resulted in an improvement in team performance and supported my management initiatives. Through ArenaPlus we have gained a more homorganic team where work/life balance has been taking into consideration and at the same time contribute positively to the revenue for our business. ArenaPlus has been an important building-block.
– Division Manager Thomas Monby, Medical Industry

Besøg os

Strandgade 4A
DK-1401 København K

Kontakt os

Alle dage 24/7

Book aftale

+45 26 84 21 20
linda@arenaplus.dk