+45 26 84 21 20

    • Dansk
    • English
    • Swedish

Ring  26 84 21 20
Mail  linda@arenaplus.dk

Styrk Teamet


Vi kan udvikle os selv gennem at forstå andre!


Vi tager dit team med på en inspirerende og motiverende rejse ind i forståelse for, hvorfor vi mennesker reagerer forskelligt på forskellige indtryk.

Resultatet bliver således mere glæde, motivation og lyst til at gå den ekstra mil.

Ligheder får os til at forstå, uligheder fascinerer os. Et godt værktøj til at sammensætte det bedste og mest effektive team. For at kunne forstå andre og deres behov, skal vi kende til deres adfærd.

Hvad er vigtigt for den enkelte?
Hvordan matcher vores adfærd andres?
Hvordan styrker vi relationen til andre?

 

Hvad nu hvis du får en indsigt i hvorfor du ikke forstår din kollega, hvorfor din kunde er meget snaksaglig og din chef er fraværende.

Hvilke kanaler der er mest effektive, når vi kommunikerer? Hvor bevidste er vi om det talte ord, det skrevne ord og kropssproget? Når vi arbejder bevidst med disse kommunikationstyper forstærker vi interaktionen.

Du får konkrete værktøjer med hjem som skaber øjeblikkelige resultater.

Mit Team har netop afholdt en workshop, hvor Linda fuldt ud levede op til mine forventninger. Hun gjorde det ved at afdække mit behov og udfordre mig som leder og sende spørgsmål til mine medarbejdere. På selve dagen brugte hun sine faglige og menneskelige kompetencer, på en engagerende og respektfuld måde, med humor og energi. Linda gør, det hun siger hun gør, vi er top motiveret og jeg ser frem til at fortælle hende om vores resultat” Mette Fisker, Møde Industrien

“Alle forventninger var indfriet til fulde efter en fantastisk workshop med Linda i front. Linda formåede på bedste vis at give os nogle rigtig gode værktøjer som gjorde det muligt for os at få sat vores professionelle profiler i perspektiv. Vi blev mere opmærksomme på hinandens egentlige spidskompetencer og fik ligeledes en gensidig større forståelse for hinanden internt i vores team. Vi blev alle helt klart et stykke værktøj rigere denne aften, som med stor sikkerhed vil bidrage positivt til vores virksomhed”. – Karina Harboe Laursen, Indehaver i Strøm Store Hellerup

Ring  26 84 21 20
Mail  linda@arenaplus.dk

Stærke Ledere


Når du kan lede dig selv, kan du lede andre!


Kan du forudsige hvordan dine medarbejdere reagerer i en given situation, kan du lettere agere korrekt.

Hvis du tager udgangspunkt i, hvor andre befinder sig, har du gode chancer for at føre dem i den retning, du ønsker.

Indsigt i profilerne øger din forståelse og kendskab til dem du taler med. Indsigt i denne adfærd danner grundlag for et endnu stærkere forhold mellem dig og dem.
Ved at bruge Plus Profilerne som en del af din lederstil, undgå du risikoen for at dræne virksomheden for kraft og medarbejderne for energi.
Fokus vil skifte i retning mod at nå fælles mål, i stedet for at fokusere på uløselige problemer, tilbagevendende spørgsmål og alt det vi ikke kan gøre noget ved.

“The training sessions planned and executed by Arenaplus has been refreshingly different to those I’ve taken part in before. Arenaplus manage to discover what is preventing a situation from moving forward and stimulate individuals to not only see the issue but also work out the solution. The training and guidance has ensured that my presentations now are second to none. I now know how to really capture and engage with my audience. This has made me much more effective in my role and allowed me to confidently present to very large audiences and receive excellent feedback afterwards. Linda has also assisted me in managing different individuals. The techniques introduced to me has helped me prioritise my actions and time allocation and also how to establish my role as manager of the team” – Regional Manager Martin Townsend, Medical Industri

Ring  26 84 21 20
Mail  linda@arenaplus.dk

Øg Salget


Vi laver forretninger med dem vi kan lide!


Det er derfor vigtigt at få skabt en stemning som er behagelig og tillidsfuld, der danner grundlag for en tryg og kreativ relation i salgsprocessen.

I salget er der flere faktorer der spiller ind, som er med til at påvirke resultatet.

Så tænk på hvem du taler med og hvilket indtryk du efterlader.

Identitet
Den rolle som vi påtager os i arbejdet, bevidst eller ubevidst (ordremodtager, sælger, informator, specialist etc.) påvirker salgsresultatet.

Salgs psykologi
Hvordan vi påvirker andre, med vores egen personlighed? Hvordan kan vi sikre, at andre føler sig trygge og trives i vores nærhed? Hvordan møder vi de forskellige person profiler, på en måde så vi får et godt resultat?

Teknikken
Salgsteknikken og tanken er den samme, uanset om der tale om en ydelse eller et produkt. Det som oftest varierer er fremgangsmåden. Ved at være bevidst om måden vi agerer på i en aktuel situation, bliver vi automatisk mere trygge i vores salgsrolle.

Vi skal have et dybdegående indblik i kundens behov, for derved at opnå bedre fokus til at præsentere den rigtige løsning til kunden. Ligeledes finde ind til hvordan kunden reagerer i forskellige situationer og hvordan vi let finder ind til kundens behov.

Mersalg er en ekstra service til kunden, som kunden ikke var klar over at de havde behov for.

“Salget er steget med mere end 5% pr. gæst i forhold til den tilsvarende periode sidste år. For HMS Host Denmark betyder det, at uanset hvilke tiltag man har foretaget for, at skaffe gæster i butikken, så er salget sikret i det øjeblik gæsten beslutter sig for at købe”, udtaler General Manager Martin Drescher fra HMS Host Denmark og takker i øvrigt Arenaplus for hjælpen.




 HMS Host Denmark driver bl.a. Starbucks, Burger King, The Bar & Grab & Go i Københavns Lufthavn. Arenaplus gennemfører i øjeblikket virksomhedstilpasset salgstræning for virksomhedens 130 medarbejdere i Københavns Lufthavn. Træningen startede i januar 2012 og har allerede vist rigtig gode resultater.

 Virksomheden har gennem flere år valgt Arenaplus som kursusleverandør” – General Manager Martin Drescher, Retail & Restaurant Industri

Ring  26 84 21 20
Mail  linda@arenaplus.dk

Service med et twist


Vores egen adfærd har stor betydning for hvordan vi imødekommer andre!


Alle mennesker er forskellige, det ved vi!

Forståelse for andres og egen adfærd er en af de meget vigtige faktorer vi bør tage højde for. Ligheder får os til at forstå, uligheder fascinerer os!

Ved at tage udgangspunkt i, hvor andre befinder sig, kan vi føre dem i den retning, vi ønsker. For en gangs skyld spiller det ikke nogen rolle, hvilket område vi arbejder med.

Vores egen adfærd har stor betydning for hvordan vi overgår kundens forventninger  og garanterer entusiastiske og loyale kunder.

Indsigt i profilerne øger vores forståelse og kendskab til dem vi taler med (kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere).
Indsigt i denne adfærd danner grundlag for et endnu stærkere forhold mellem os og dem.

Hvem taler vi med?
Hvordan kan vi påvirke dem?
Hvilket resultat kan det give os og dem?